Η επιστροφή του Ράλλυ των Θεών!

Συναρπαστικές και ανταγωνιστικές διαδρομές στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με σούπερ προσφορές για ποντάρισμα

Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, οι μηχανές θα βρυχηθούν την Πέμπτη. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το «Ράλλυ των Θεών», ξεκινά. Για οκτώ χρόνια έλειψε από την Ελλάδα μια από τις πιο εμβληματικές κούρσας στο καλεντάρι του WRC και τώρα είναι και πάλι κοντά μας! Η Betsson είναι υπερήφανος χορηγός και ο Επίσημος Στοιχηματικός Συνεργάτης της διοργάνωσης.

Ο αγώνας ιδρύθηκε το 1951 και από το 1953 έγινε διεθνής. Με το πέρασμα του χρόνου η φήμη του έφτασε σε όλες τις άκρες του κόσμου. Οι ειδικές διαδρομές στους… δύσκολους ελληνικούς δρόμους, τους γεμάτους χώμα και επικίνδυνες στροφές έγιναν ορόσημο στην καριέρα κάθε οδηγού και στο παλμαρέ κάθε ομάδας που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. «Αν μπορείς να τα καταφέρεις στο Ράλλυ Ακρόπολις, μπορείς να τα καταφέρεις οπουδήποτε», είναι μια από τις ατάκες που έχουν ακουστεί κατά καιρούς. Φυσικά, αποτελεί πρόκληση για τους οδηγούς να γράψουν το όνομά τους στην ίδια λίστα όπου βρίσκονται εκείνα του Ζαν-Λικ Τεριέ, του Άρι Βατάνεν, του Γιούχα Κάνκουνεν, του Μίκι Μπιαζιόν, του Κάρλος Σάινθ, του Κόλιν ΜακΡέι, του Πέτερ Σόλμπεργκ, του Σεμπαστιάν Λεμπ και τόσων άλλων σπουδαίων πιλότων.

Το… όνειρο της επιστροφής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα, άρχισε να γίνεται πραγματικότητα τους προηγούμενους μήνες. Μπήκε στο πρόγραμμα ως εναλλακτική κούρσα σε περίπτωση που δεν μπορούσε να διεξαχθεί ο αγώνας στη Χιλή, εξαιτίας των συνθηκών της πανδημίας του κορωνοϊού. Κι όταν, πλέον, ήταν ξεκάθαρο πως δεν ήταν εφικτό να τηρηθεί το αρχικό καλεντάρι, έγινε και επίσημο! Από τις 9 ως τις 12 Σεπτεμβρίου το θέαμα αναμένεται συναρπαστικό και στην πλατφόρμα της Betsson θα βρείτε εντυπωσιακές ευκαιρίες για ποντάρισμα.

Οι συμμετοχές

Αυτός είναι ο 9ος αγώνας στο καλεντάρι του WRC, από τους 12 συνολικά. Οπότε είναι δεδομένη η σημασία του για τη μάχη του τίτλου. Συμμετέχουν τέσσερις κατασκευαστές: η Toyota Gazoo Racing WRT, η Hyundai Shell Mobis WRT, η M-Sport Ford WRT και η Hyundai 2C Competition.

Η Toyota Gazoo Racing WRT έχει έξι νίκες στους πρώτους οκτώ αγώνες της χρονιάς και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολιςθα επιδιώξει να δείξει την αξία της στον ίσως πιο απαιτητικό αγώνα της σεζόν. Φυσικά, βρίσκεται στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος των κατασκευαστών με 348 βαθμούς. Το Toyota Yaris WRC, πιλοτάρουν ο πρωτοπόρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος οδηγών, Σεμπαστιάν Οζιέ, που έχει 162 βαθμούς. Ο δεύτερος της κατάταξης Έλφιν Έβανς με 124 βαθμούς. Ο 4ος της κατάταξης Κάλε Ροβάνπερα με 99 βαθμούς κι ο 6ος Τακαμότο Κατσούτα με 66 βαθμούς.

Δεύτερη στη βαθμολογία, η Hyundai Shell Mobis WRT. Κάτοχος των δύο τελευταίων Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων στους κατασκευαστές μπήκε στη σεζόν με στόχο να διατηρήσει τα σκήπτρα της. Ωστόσο, έχει μόλις δύο νίκες ως τώρα: στο Arctic Rally Finland με τον Οτ Τάνακ, στο δεύτερο αγώνα του θεσμού, ενώ επιβλήθηκε με τον Τιερί Νεβίλ πρόσφατο Ypres Rally Belgium. Με 307 βαθμούς βρίσκεται 41 πίσω από την πρωτοπόρο. Αν και είναι δύσκολη η αποστολή της, ο Τιερί Νεβίλ, 3ος στην κατάταξη των οδηγών με 124 βαθμούς, με μια νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ίσως να της έδινε τη δύναμη ν’ αλλάξει τις ισορροπίες. Πέραν των Νεβίλ και Τάνακ (5ος με 86 βαθμούς), ο άλλος οδηγός της είναι ο Ντάνι Σόρντο (9ος με 31 βαθμούς).

Η M-Sport Ford WRT, είναι η 3η ομάδα. Έχει 135 βαθμούς. Είναι μια μεταβατική περίοδος αυτή που διανύει μια κι ο στόχος της είναι να επανέλθει δριμύτερη του χρόνου με νέο αυτοκίνητο. Στις τάξεις της, πάντως, υπάρχει αισιοδοξία πως θα αποδώσει σε υψηλό επίπεδο όπως έκανε και στο Ράλλυ Σαφάρι. Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα τρέξει με τρία αυτοκίνητα Ford Fiesta WRC: του Γκας Γκρίνσμιθ (8ος, 34 βαθμοί) και Αντριάν Φουρμό (10ος, 30 βαθμοί) καθώς του Έλληνα πιλότου Ιορδάνη Σερδερίδη, ο οποίος έχει 24 συμμετοχές σε WRC στην καριέρα του.

Η 4η συμμετοχή είναι αυτή της Hyundai 2C Competition, ομάδας «δορυφόρου» της Hyundai Shell Mobis WRT και υπεύθυνης για την ανάδειξη νεαρών οδηγών. Ο Πιέρ-Λουΐ Λουμπέ θα τρέξει στην Ελλάδα ελπίζοντας για το καλύτερο δυνατό. Είναι 18ος στην κατάταξη με έξι βαθμούς και η καλύτερη κούρσα του ήταν αυτή στην Εσθονία όπου τερμάτισε 7ος. Έπειτα, πλούσια είναι η παρουσία και στο WRC 2 και στο WRC 3 όπου θα λάβουν μέρος και πολλά ελληνικά πληρώματα με καλές πιθανότητες διάκρισης.

Οι 15 διαδρομές

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για πρώτη φορά στην ιστορία του θα περάσει από το κέντρο της Αθήνας. Η πρώτη ειδική διαδρομή θα κυκλώσει ουσιαστικά την Πλατεία Συντάγματος και θα περάσει μπροστά από τη Βουλή των Ελλήνων. Θα έχει μήκος περίπου ενός χιλιομέτρου.

Έπειτα, την Παρασκευή, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επισκέπτεται παλιά… λημέρια στους Αγίους Θεοδώρους και σε μονοπάτια που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί εδώ και 22 χρόνια. Εκεί θα διεξαχθούν οι ΕΔ δύο και τέσσερα. Με την ΕΔ 3 να γίνεται στο Λουτράκι. Στην ΕΔ 5 θα τρέξουν στη Θήβα, σε μια από τις πιο περίπλοκες πίστες που θα δούμε σ’ ολόκληρο τον αγώνα. Η ΕΔ 6 θα ακολουθήσει τμήμα της περίφημης διαδρομής της Ελάτειας.

Το Σάββατο, είναι η σειρά της Παύλιανης και των… παραδοσιακών ειδικών διαδρομών της. Εκεί θα γίνουν οι ΕΔ 7 και 11, η 8η θα γίνει στη Γραβιά, η 9η στους Βωξίτες, η 10η και η 12η στο Ελευθεροχώρι. Την Κυριακή, είναι η ώρα ίσως της πιο γνωστής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: του «Ταρζάν» στην Ευρυτανία, η οποία είναι κατηφορική για περίπου δέκα χιλιόμετρα και μέσα από πυκνή βλάστηση, ενώ στην συνέχεια με κατεύθυνση τη Ρεντίνα αρχίζει ο λιθόστρωτος δρόμος που συνήθως καταπονεί αυτοκίνητα και οδηγούς λίγο πριν την απονομή και τον τερματισμό στην Λαμία. Εκεί θα γίνουν οι ΕΔ 13 και 15 με μια από αυτές να λειτουργεί και ως η WOLF Power Stage του αγώνα. Η 14 θα διεξαχθεί στον Πύργο, που είναι και η μεγαλύτερη (περισσότερα από 30 χιλιόμετρα). Το «Ράλλυ των Θεών» είναι και πάλι εδώ!