Ραντεβού στο επόμενο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Η FIA και ο Promoter του θεσμού επέκτειναν τη συμφωνία διεξαγωγής του στο WRC έως και το 2023

«Κομμάτι της ιστορίας των ράλλυ, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και του μηχανοκίνητου αθλητισμού» χαρακτήρισε προ ημερών ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η Betsson ως υπερήφανος χορηγός και Επίσημος Στοιχηματικός Συνεργάτης της διοργάνωσης πρόσφερε στην πλατφόρμα της πληθώρα ειδικών στοιχήματων για τον αγώνα κορυφώνοντας έτσι τη διασκέδαση.

Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) φεύγει από την Ελλάδα ως ο μεγάλος νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο 21χρονος έγραψε το όνομά του στις σελίδες της ιστορίας ως και ο νεότερος νικητής και μάλιστα σε μια χρονιά όπου μπήκαν τα θεμέλια για ένα πιο σίγουρο μέλλον.

Ο Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) εξασφάλισε τη δεύτερη θέση, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε. Πίσω του βρέθηκε ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC), ο οποίος αξιοποιώντας τη μεγάλη του εμπειρία δεν έκανε το λάθος να ακολουθήσει τον φρενήρη ρυθμό των Rovanpera και Tanak. Αντίθετα, προτίμησε να διασφαλίσει τους βαθμούς της τρίτης θέσης, που του έδωσαν τη δυνατότητα να εδραιωθεί στην κορυφή της κατάταξης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με διαφορά 44 βαθμών από τον δεύτερο, Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC).

Οι ειδικές διαδρομές της 4ης μέρας

Ο Κalle Rovanpera σημείωσε έναν απίστευτο χρόνο και κέρδισε την πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας. Ο Ott Tanak αντιμετώπισε ηλεκτρικά προβλήματα, αλλά κατάφερε να πετύχει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και να αυξήσει τη διαφορά του από τον Sebastien Ogier στα 23,3 δλ.

8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Έχουμε κάποια ηλεκτρικά προβλήματα, τα οποία προσπαθούμε να λύσουμε».

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Δεν πίεσα. Ήταν σαν δοκιμή για την Power Stage. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, γλιστρούσε πολύ. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών, δεν είχαμε την πληροφορία πως βρέχει».

9 ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΕΡΔΕΡΙΔΗΣ/FREDERIC MICLOTTE
«Δεν περίμενα να ξεκινώ πρώτος. Είναι πολύ λασπωμένα στην αρχή, η πρόσφυση αλλάζει συνεχώς. Μόνο το τελευταίο κομμάτι είναι πιο διασκεδαστικό».

Ημερομηνία: 12.09.2021
Ημέρα: 4
Flash N°: 18
Ειδική διαδρομή: 13 (Ταρζάν 1)
Μήκος: 23,37 χλμ.
Καιρός: 19°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Βροχή, νωπό χώμα, λάσπη

Ο Ott Tanak σημείωσε τον πρώτο χρόνο, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Sebastien Ogier. Ο Kalle Rovanpera παραμένει επικεφαλής του ράλλυ.

8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Δεν έχω υαλοκαθαριστήρες, Αλλά δε με επηρέασε σε αυτή την ειδική».

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Δεν πιέσαμε σε αυτή την ειδική, θα πιέσουμε στην Power Stage».

69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Ήταν δύσκολη ειδική, με λάσπες στο δάσος, ιδίως με τα σκληρά ελαστικά. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στην Power Stage».

9 ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΕΡΔΕΡΙΔΗΣ/FREDERIC MICLOTTE
«Η μακρύτερη ειδική, πολύ καλή στην αρχή και στο τέλος, πολύ διασκεδαστική, στο μέσο είναι δύσκολη, με λασπωμένα σημεία».

Ημερομηνία: 12.09.2021
Ημέρα: 4
Flash N°: 19
Ειδική διαδρομή: 14 (Πύργος)
Μήκος: 33,20 χλμ.
Καιρός: 20°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό, νωπό χώμα

Ο Kalle Rovanpera ήταν ο ταχύτερος στην Power Stage, κατακτώντας το μέγιστο των 30 βαθμών. Ο Ott Tanak ήταν δεύτερος της γενικής κατάταξης και ο Sebastien Ogier τρίτος. Ο Andreas Mikkelsen κατέκτησε την πρωτιά στην κατηγορία WRC2.

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Πετύχαμε το στόχο μας, που ήταν να διατηρήσουμε τη θέση μας στο πρωτάθλημα, και μάλιστα αυξήσαμε τη διαφορά. Δεν ήταν εύκολο ράλλυ, οι συνθήκες άλλαζαν συνεχώς. Αλλά κάναμε καλή δουλειά».

69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Όλα πήγαν καλά και μπορέσαμε να πιέσουμε. Όλη η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά, είχαμε τέλειο αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα ολόκληρο το Σαββατοκύριακο σε ένα τόσο σκληρό ράλλυ, όπως το Ακρόπολις».

8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Είχαμε κάποια προβλήματα, είμαστε πολύ πολύ τυχεροί. Χάρη στη μετεωρολογική μας ομάδα, κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών και βρεθήκαμε μπροστά από τον Ogier. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο».

9 ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΕΡΔΕΡΙΔΗΣ/FREDERIC MICLOTTE
«Ήταν διασκεδαστικό, τόσο πολλοί θεατές, και μόνο γι’ αυτούς άξιζε που ήρθαμε. Περάσαμε φανταστικά, ένα τέλειο Σαββατοκύριακο».

Ημερομηνία: 12.09.2021
Ημέρα: 4
Flash N°: 20
Ειδική διαδρομή: 15 (Ταρζάν 2 WOLF Power Stage)
Μήκος: 12,68 χλμ.
Καιρός: 26°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Νωπό χώμα

WRC2 και WRC3
Τη νίκη στην κατηγορία WRC2 κατέκτησε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia evo Rally2 της Toksport. Ο Νορβηγός έδωσε σπουδαία μάχη με τον ομόσταβλό του στη γερμανική ομάδα, Marco Bulacia, κάνοντας παράλληλα ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία.

Κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Yohan Rossel (Citroen C3 Rallye2), ο οποίος με την τέταρτη φετινή του νίκη βρίσκεται «αγκαλιά» με το Πρωτάθλημα στην κατηγορία WRC3. Σημειώνεται ωστόσο πως αυτή την ώρα παραμένει αμφίβολη η θέση του, καθώς εκκρεμεί απόφαση των αγωνοδικών έπειτα από την έκθεση των τεχνικών εφόρων.

Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με ακόμα ένα Skoda Fabia evo Rally2 τερμάτισε ψηλότερα από όλους, όντας εικοστός Γενικής και πέμπτος στην κατηγορία WRC3. Μάλιστα, ένα κλαταρισμένο ελαστικό σήμερα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, κάτι που προσπάθησε να εκμεταλλευθεί ο Παναγιώτης Ρουστέμης με ένα Citroen DS3 Rally2, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στη δεύτερη θέση. Στην άτυπη ελληνική κατάταξη, την τριάδα συμπληρώνει ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που συμμετείχε στον αγώνα με ένα Ford Fiesta WRC ’19 της M-Sport.

Ραντεβού για το 2022 και το 2023

Από σήμερα το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 περνάει στην ιστορία, κάτι που δε θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα χωρίς την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών, του Ερυθρού Σταυρού, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του ΕΚΑΒ.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ανανεώνει το ραντεβού τους με τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού για το 2022. Στην πλατφόρμα της Betsson θα βρείτε πάντα τις περισσότερες στοιχηματικές επιλογές για όλους τους αγώνες WRC.