Πέντε βραβεία για τον όμιλο Betsson στα EGR Marketing & Innovation Awards 2021

Ο Όμιλος Betsson κατάφερε να κερδίσει πέντε βραβεία στα αναγνωρισμένα βραβεία μάρκετινγκ και καινοτομίας EGR.

Στα  EGR Marketing &Innovation Awards,ο Όμιλος Betsson κατάφερε να κερδίσει πέντε βραβεία:

• καλύτερη native app
• Καινοτομία σε κινητά και tablet
• Καινοτομία στον ιππόδρομο (Racebets)
• Mobile marketing campaign (Betsafe) – για δεύτερη συνεχή χρονιά
• Social marketing campaign

Αυτά τα βραβεία ανταμείβουν τους πιο καινοτόμους και δημιουργικούς φορείς και συνεργάτες στον κλάδο των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, αναγνωρίζοντας εκείνους που έφεραν κάτι νέο στη βιομηχανία τους τελευταίους 12 μήνες. Τα βραβεία πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά παρότι συνηθίζεται να γίνονται σε μία λαμπερή τελετή απονομής βραβείων στο Λονδίνο.

Σύμφωνα με τη δέσμευση της EGR να καταστήσει τη διαδικασία απονομής των βραβείων ως την πιο αυστηρή στον κλάδο, η Διαδικασία Ψηφοφορίας των Βραβείων Μάρκετινγκ & Καινοτομίας EGR πραγματοποιήθηκε από την Deloitte. Αυτη η κίνηση διασφάλισε πως η διαδικασία ήταν απολύτως διαφανής και οι νικητές έδειξαν σαφώς την καινοτομία και την εμπορική επιτυχία που απαιτείται για να ανταμειφθούν με αυτή την τιμή.

Κατά την ανάλυση όλων των υποψηφιοτήτων, οι κριτές εξέτασαν την περίοδο μεταξύ Απριλίου 2020 – Απριλίου 2021.

Κερδίζοντας το βραβείο «Καλύτερου native app», ο Όμιλος Betsson απέδειξε ότι έχει αναπτύξει ένα κορυφαίο native app κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών. Οι συμμετοχές για αυτή την κατηγορία προέρχονταν από οποιοδήποτε προϊόν και οι κριτές αναζήτησαν στοιχεία καινοτομίας, τη δύναμη του προϊόντος, την αύξηση των εσόδων και την απόκτηση πελατών. Κατά την επιλογή του Betsson ως νικητή, οι κριτές σχολίασαν:

«Κομψή και εργονομική σχεδίαση με γνώμονα το UI/UX. Με νέα παιχνίδια κάθε εβδομάδα, το RTP παρέχει κίνητρα. Μαζί με το εξατομικευμένο περιεχόμενο, οι παίκτες δημιουργούν ένα προφίλ στο οποίο θα ήθελαν να επιστρέψουν. Χαιρόμαστε που βλέπουμε πως οι δημιουργοί κοίταξαν γύρω τους παραδείγματα εκτός του ανταγωνισμού και της βιομηχανίας και δεν επικεντρώθηκαν μόνο στις λειτουργίες που είναι διαθέσιμες μεταξύ των κύριων ανταγωνιστών».

 Ομοίως, η Betsson κέρδισε το βραβείο «Καινοτομία στην κινητή τηλεφωνία και το tablet», καθώς ήταν η εταιρεία που επέδειξε τη μεγαλύτερη καινοτομία σε mobile σε οποιονδήποτε από τους κύριους κλάδους του παιχνιδιού μέσω προϊόντος, μάρκετινγκ ή / και τεχνολογίας. Οι κριτές εξέτασαν την εμπορική επιτυχία και την επιχειρηματική ανάπτυξη, τη διαφοροποίηση και την πρωτοτυπία του προϊόντος, την καινοτομία της αγοράς και τον αντίκτυπο στην απόκτηση και διατήρηση των πελατών.

Όταν αποφάσισαν να απονέμουν το βραβείο στην Βetsson, οι κριτές τόνισαν ότι «Είμαστε εντυπωσιασμένοι από τη βαθμολογία του App Store για τη νέα εφαρμογή. Επίσης έχει μεγάλη επιτυχία στην αξιολόγηση εφαρμογών που σημαίνει ότι κάνουν τα πράγματα σωστά. Έχουν επίσης περισσότερες επιλογές από άλλες εφαρμογές, ωστόσο, δεν έχουν ξεχάσει την εξατομίκευση».

 Μια άλλη μεγάλη νίκη ήταν η «Καινοτομία στον ιππόδρομο» που κέρδισε ο Όμιλος Betsson μέσω της Racebets. Η κατηγορία αυτή επιβραβεύει τον φορέα εκμετάλλευσης που επέδειξε τη μεγαλύτερη καινοτομία στον ιππόδρομο μέσω προϊόντων, μάρκετινγκ ή/και τεχνολογία, όπου περιλαμβάνονται βασικά κριτήρια όπως:

Πρώτη στην καινοτομία της αγοράς, την εμπορική επιτυχία και την επιχειρηματική ανάπτυξη, τον αντίκτυπο στην απόκτηση και διατήρηση πελατών και την προσφορά εξατομίκευσης ή/και ελέγχου στους πελάτες.

Κατά την απονομή της Racebets ως νικητή του βραβείου οι κριτές σχολίασαν: «Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, με περισσότερες βελτιώσεις από πέρυσι. Σίγουρα θα είναι ένας σημαντικός παίκτης στο Latam. Η Racebets αναπτύσσεται και έχει κάποια καλά χαρακτηριστικά. Όντας επικεντρωμένη στις ιπποδρομίες, έχει προσαρμόσει εκεί την εμπειρία της, επιτρέποντας στους πελάτες να είναι προσκολλημένοι στα άλογα».

 Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο Όμιλος Betsson κέρδισε επίσης το βραβείο «Mobile marketing campaign» μέσω του brand του, Betsafe. Το βραβείο δείχνει την Betsafe ως αυτή που επέδειξε την πιο επιτυχημένη και καινοτόμο εκστρατεία μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια κινητής τηλεφωνίας. Οι κριτές αναζήτησαν δημιουργικότητα, πρωτοτυπία και ποιότητα εκτέλεσης, καθώς και απόδοση επένδυσης. Ανέλυσαν επίσης την εμπορική επιτυχία της καμπάνιας, εξέτασαν τα άμεσα αποτελέσματα της εκστρατείας αναφορικά με την αποτελσματικότητά της, τα έσοδα κ.λπ., και επέλεξαν μια εκστρατεία μάρκετινγκ για κινητά που πέτυχε τους βασικούς στόχους της και ενίσχυσε τις αξίες του brand.

Οι κριτές είπαν για την επιλογή τους: «Αυτό ακριβώς είναι! Γι αυτό μιλάμε. Καινοτόμα σκέψη και έξω από το… κουτί, με εξαιρετικά αποτελέσματα! Συγχαρητήρια Betsafe!

 Το πέμπτο βραβείο που κέρδισε ο Όμιλος Betsson ήταν το «Social marketing campaign», που σχεδιάστηκε για να ανταμείψει κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία κοινωνικού μάρκετινγκ ή/και καινοτόμο ανάπτυξη νέων προϊόντων ή εμπορικών σημάτων που επέδειξαν νέα σκέψη και που μπορούν να αποφέρουν σημαντική επιτυχία.

Τα βασικά κριτήριά της περιλάμβαναν την εμπορική επιτυχία, την πρωτοτυπία και τη δημιουργικότητα της εκστρατείας, τα αποτελέσματα και την επίτευξη των βασικών στόχων της. Κατά την επιλογή του Ομίλου Betsson ως κάτοχου του βραβείου, οι κριτές σχολίασαν:

«Πρόκειται για μια αξιόπιστη και φιλανθρωπική προσπάθεια από την Betsson, συγκεντρώνοντας χρήματα για μια τοποθεσία που έχει πληγεί σοβαρά από τον COVID. Με την πλειονότητα των εθελοντών και δωρεών να λαμβάνονται από εσθονικές πηγές, η χρησιμοποίηση αθλητών καθιστά την εκστρατεία πιο εύκολο να προσέξει κανείς. Η εκστρατεία ενθαρρύνει επίσης την κοινή χρήση. Αυτό επιτρέπει στους ανθρώπους να επιδεικνύουν το καλό που έχουν κάνει και αυξάνει την οργανική προβολή των εκστρατειών. Δεν είναι μόνο ένα παράδειγμα κοινωνικού μάρκετινγκ, αλλά μια κοινωνικά υπεύθυνη εκστρατεία. Μπορεί να είναι μια σπάνια κατάσταση όταν μια μάρκα παιχνιδιών δεν προωθούσε μόνο την επωνυμία ή το προϊόν της, αλλά πραγματικά εργαζόταν προς το καλύτερο της κοινότητας».

 «Τα χθεσινοβραδινή βραβεία ήταν μια πραγματική επιτυχία για τον Όμιλο της Betsson», σχολίασε ο Roderick Spiteri Schillig, Επικεφαλής Εξωτερικών Επικοινωνιών στον Όμιλο Betsson. «Είχαμε ομάδες που παρακολουθούσαν τα βραβεία στη Μάλτα, τη Σουηδία και την Εσθονία και γιορτάσαμε μαζί ουσιαστικά. Τα σχόλια που έδωσαν οι κριτές αναγνωρίζουν πραγματικά τη σκληρή δουλειά και το πάθος που έχουν οι συνάδελφοί μου».

Νωρίτερα φέτος, ο Όμιλος Betsson κέρδισε το «Καλύτερος Όμιλος Καζίνο του 2020» στα Βραβεία Casinomeister 2021. Κέρδισε επίσης τρία βραβεία στα EGR Nordics Awards 2021, όπου κέρδισε τα ‘Operator of the Year’, ‘Customer Services Operator of the Year’ και ‘Mobile Operator of the Year’.