Οι πιο υποστηρικτικοί οπαδοί ακόμη και εκτός σεζόν στην Ελλάδα

Reading time7 λ   •  Betsson Team

Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα αποτελεί έναν ακρογωνιαίο λίθο της κουλτούρας και της κοινότητας. Σε όλη την χώρα αλλά και στο εξωτερικό οι υποστηρικτές των Ελληνικών ομάδων ζουν και αναπνέουν για αυτές όλο το χρόνο.

Περιεχόμενα

Ακόμη και μετά το τέλος της αγωνιστικής, όταν δεν διεξάγονται αγώνες, το πάθος παραμένει σε υψηλά επίπεδα, με τους φιλάθλους να δείχνουν τη συνεχιζόμενη αφοσίωσή τους με εξαιρετικούς τρόπους. Τώρα που η νέα σεζόν έχει ξεκινήσει, είναι η ιδανική στιγμή για να γιορτάσουμε αυτή την αφοσίωση!

Η Betsson πραγματοποίησε μια έρευνα που αναδεικνύει ποιες ελληνικές ομάδες είχαν τους πιο υποστηρικτικούς οπαδούς εκτός σεζόν για την αγωνιστική 2024/25, εξετάζοντας στοιχεία για να καταγράψει τη διαδικτυακή και πραγματική εμπλοκή των φιλάθλων. Για να υπολογίσουμε ποιες ομάδες κατέχουν την πρώτη θέση, αναλύσαμε τέσσερα βασικά κριτήρια: τον όγκο αναζητήσεων στο Google για θέματα που σχετίζονται με την ομάδα, το συνολικό αριθμό αναρτήσεων και αναφορών στο διαδίκτυο, την ανάπτυξη του αριθμού των ακολούθων στο Instagram της κάθε ομάδας και τα ποσοστά πληρότητας του γηπέδου.

Αυτά τα μέτρα μαζί αποκαλύπτουν την αξεπέραστη αφοσίωση των Ελλήνων φιλάθλων, που ποτέ δεν σταματούν να υποστηρίζουν τις ομάδες τους.

Οι Πιο Υποστηρικτικοί Οπαδοί στη Σούπερ Λιγκ 1

Η Σούπερ Λιγκ 1 είναι η κορυφή του ελληνικού ποδοσφαίρου και οι υποστηρικτές της παραμένουν ενεργοί ακόμη και στη διάρκεια της διακοπής. Η ανάλυσή μας αποκαλύπτει ποιες ομάδες ενέπνευσαν τη μεγαλύτερη αφοσίωση μέσω αναζητήσεων, κοινωνικών μέσων και της παρουσίας τους στο γήπεδο.

1. Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός βρίσκεται στην κορυφή με το υψηλότερο συνολικό Σκορ Υποστήριξης, φτάνοντας το 59%. Η βάση των φιλάθλων του παρουσίασε αξιοσημείωτη συνέπεια, με ποσοστό πληρότητας γηπέδου 77%, το υψηλότερο στη Σούπερ Λιγκ. Παράλληλα, κατέγραψε 145.000 διαδικτυακές αναρτήσεις από φιλάθλους και 6.600 αναζητήσεις στο Google κατά τη διάρκεια της διακοπής. Αν και η ανάπτυξη των ακολούθων στο Instagram της ομάδας ήταν σχετικά μέτρια (1,64%) κατά την διακοπή, η τεράστια βάση των αφοσιωμένων υποστηρικτών τους διασφαλίζει ότι ο Ολυμπιακός παραμένει μία από τις πιο δραστήριες και πιστές κοινότητες φιλάθλων στην Ελλάδα.

2. Παναθηναϊκός

Ο Παναθηναϊκός εξασφάλισε Σκορ Υποστήριξης 54% με εξαιρετική διαδικτυακή δραστηριότητα από τους φιλάθλους. Δημιούργησαν 135.000 αναρτήσεις και εντυπωσιακές 18.100 αναζητήσεις στο Google, καταγράφοντας τον υψηλότερο όγκο αναζητήσεων από όλες τις ομάδες. Παρά τη χαμηλότερη πληρότητα γηπέδου (24,4%), η ανάπτυξη στο Instagram έφτασε το 2,90%, δείχνοντας ότι η βάση των φιλάθλων τους συνεχίζει να επεκτείνεται και να παραμένει εξαιρετικά ενεργή διαδικτυακά κατά τη διάρκεια της διακοπής.

3. AEK

Η Α.Ε.Κ. κατέγραψε Σκορ Υποστήριξης 53%, με εξαιρετική στήριξη από το γήπεδο. Με μέση πληρότητα 74,4%, οι οπαδοί της Α.Ε.Κ. έδειξαν εντυπωσιακή παρουσία ακόμα και εκτός των επίσημων αγώνων. Διαδικτυακά, δημιούργησαν 112.000 αναρτήσεις και 6.600 αναζητήσεις, με ανάπτυξη Instagram 1,85%. Τα αποτελέσματα αυτά αποτυπώνουν έναν ισχυρό συνδυασμό αφοσίωσης τόσο εκτός όσο και εντός γηπέδου από μία από τις πιο παθιασμένες κοινότητες φιλάθλων στην Ελλάδα.

4. ΠΑΟΚ

Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ επίσης έδειξαν την αφοσίωσή τους, κερδίζοντας Σκορ Υποστήριξης 41%. Κατέγραψαν 118.000 διαδικτυακές αναρτήσεις και 5.400 αναζητήσεις στο Google, ενώ σημείωσαν ανάπτυξη Instagram 2,77%. Με ποσοστό πληρότητας γηπέδου 44,8%, οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ ισχυροποίησαν την υποστήριξή τους εντός γηπέδου και διαδικτυακά, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή τους στην ομάδα κατά τη διάρκεια της διακοπής.

5. Άρης

Οι φίλαθλοι του Άρη εξασφάλισαν στην ομάδα τους Σκορ Υποστήριξης 25%, επιδεικνύοντας ισχυρές βάσεις τόσο στην υποστήριξη του γηπέδου όσο και διαδικτυακά. Με ποσοστό πληρότητας 34,7% και 67.000 διαδικτυακές αναρτήσεις κατά τη διάρκεια της διακοπής, η αφοσίωσή τους παραμένει ξεκάθαρη. Επίσης, συνέβαλαν με 2.900 αναζητήσεις και 1,82% ανάπτυξη στο Instagram, αντικατοπτρίζοντας μια βάση φιλάθλων που παραμένει ενεργή και πιστή στην ομάδα τους.

6. ΠΑΕ ΟΦΗ 1925

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκπροσωπεί κάτι πολύ περισσότερο από έναν σύλλογο για την Κρήτη, αποτελεί σύμβολο ταυτότητας και υπερηφάνειας για τους φιλάθλους. Κατά τη διάρκεια της εκτός αγωνιστικής σεζόν 2024/25, οι φίλαθλοι μίλησαν με τη δράση τους: πάνω από 2.000 διαδικτυακές αναρτήσεις, αύξηση των followers στο Instagram κατά 1,82%, και ένα εντυπωσιακό ποσοστό πληρότητας γηπέδου 14,6%, ακόμα και χωρίς τακτικούς αγώνες.

Η Betsson, ως υπερήφανος χορηγός της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στηρίζει έμπρακτα τον σύλλογο και την ποδοσφαιρική κουλτούρα της Κρήτης. Η συνεργασία αυτή βασίζεται σε κοινές αξίες όπως το πάθος, τη συνέπεια και την αγάπη για το παιχνίδι και αποδεικνύει πως ο ΟΦΗ δεν είναι απλώς μια ομάδα, αλλά ένας θεσμός που ενώνει την τοπική κοινωνία μέσα κι έξω από το γήπεδο.

Οι Πιο Υποστηρικτικοί Οπαδοί στη Σούπερ Λιγκ 2

Ακόμα και πέρα από την κορυφή, οι φίλοι των ομάδων της Σούπερ Λιγκ 2 δείχνουν απίστευτο πάθος και αφοσίωση. Τα δεδομένα μας δείχνουν ποιες ομάδες διατήρησαν ισχυρή διαδικτυακή και γηπεδική υποστήριξη κατά τη διάρκεια της διακοπής, αποδεικνύοντας ότι η αφοσίωση είναι ζωντανή σε όλα τα επίπεδα του ελληνικού ποδοσφαίρου.

1. Athens Kallithea

Η Athens Kallithea κατέχει την πρώτη θέση στη Σούπερ Λιγκ 2 με Σκορ Υποστήριξης 35%. Παρά τον σχετικά μέτριο αριθμό αναρτήσεων και αναζητήσεων (400 αναρτήσεις και 720 αναζητήσεις), η παρουσία τους στο Instagram εκτοξεύθηκε κατά 130,17%, αποδεικνύοντας τη δυναμική και ενθουσιασμό των φιλάθλων τους κατά τη διάρκεια της διακοπής.

2. ΠΑΕ Αιγάλεω 1931

Η ΠΑΕ Αιγάλεω πέτυχε Σκορ Υποστήριξης 26%, με εντυπωσιακή ανάπτυξη ακολούθων στο Instagram 99,05%. Με 880 αναρτήσεις και 170 αναζητήσεις, οι φίλαθλοι της ομάδας παρέμειναν ενεργοί τόσο διαδικτυακά όσο και στις κοινότητες συζητήσεων.

3. Πανιώνιος

Οι φίλαθλοι του Πανιωνίου ήταν πολύ δραστήριοι στα κοινωνικά μέσα, παράγοντας 7.420 αναρτήσεις κατά τη διάρκεια της διακοπής, τις περισσότερες από κάθε ομάδα στη Σούπερ Λιγκ 2.

4. Ηρακλής

Οι φίλαθλοι του Ηρακλή έδειξαν συνέπεια με Σκορ Υποστήριξης 4%. Οι 1.360 αναρτήσεις τους και οι 2.100 αναζητήσεις δείχνουν σταθερή διαδικτυακή δραστηριότητα. Με μια από τις ιστορικότερες ομάδες οπαδών, οι υποστηρικτές του Ηρακλή παραμένουν μια σημαντική και αξιόπιστη δύναμη για τον σύλλογό τους. Η Betsson θα είναι ο Επίσημος Χορηγός της ΠΑΕ Ηρακλής έως το 2027.

5. Νίκη Βόλου

Η Νίκη Βόλου ολοκληρώνει την πεντάδα στην κατάταξη μας με ορατή υποστήριξη, καταγράφοντας 1.980 αναρτήσεις και 20 αναζητήσεις κατά τη διάρκεια της διακοπής.

Πώς η υποστήριξη κατά τη διάρκεια της χειμερινής διακοπής διατηρεί ζωντανή την κουλτούρα του Ελληνικού ποδοσφαίρου

Το τέλος της αγωνιστικής σεζόν μπορεί να φέρει μια παύση στους αγώνες, αλλά παραμένει μια περίοδος κατά την οποία η κουλτούρα του ελληνικού ποδοσφαίρου συνεχίζει να ανθίζει. Οι υποστηρικτές κρατούν τις ομάδες τους στο προσκήνιο μέσω συζητήσεων, διαδικτυακής δραστηριότητας και σταθερής ανάπτυξης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας ότι το πάθος παραμένει ορατό πολύ μετά το τελευταίο σφύριγμα.

Αυτή η αφοσίωση όχι μόνο διατηρεί την αγάπη προς την ομάδα, αλλά ενισχύει και την υπερηφάνεια της κοινότητας, με τους φιλάθλους να δείχνουν ότι η σύνδεσή τους με την ομάδα τους είναι βαθύτερη από τα αποτελέσματα στον αγωνιστικό χώρο. Η συνεχής υποστήριξη βοηθά τις ομάδες να αναπτύξουν τις βάσεις τους, να προσελκύσουν νέους υποστηρικτές και να χτίσουν μια ισχυρότερη παρουσία τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Και τώρα που η σεζόν έχει ξεκινήσει ξανά, το online στοίχημα είναι ένας υπέροχος τρόπος για να συμμετέχετε στην δράση

Μεθοδολογία

Για να υπολογίσουμε ποιες ομάδες έχουν τους πιο υποστηρικτικούς φιλάθλους κατά τη διάρκεια της χειμερινής διακοπής, συλλέχθηκαν τα εξής δεδομένα:

• Όγκος αναζητήσεων στο Google για θέματα που σχετίζονται με την ομάδα κατά τη διάρκεια της διακοπής (Google Keyword Planner).
• Συνολικές διαδικτυακές αναρτήσεις/αναφορές για κάθε ομάδα (Brandwatch).
• Ανάπτυξη του αριθμού των οπαδών στο Instagram κατά τη διάρκεια της διακοπής (Social Blade).
• Πληρότητα γηπέδου, μέση προσέλευση & ποσοστό πληρότητας (Transfermarkt).

Για να αποφύγουμε την υπερβολική ανάδειξη μικρότερων ομάδων, οι ομάδες της Σούπερ Λιγκ 1 και Σούπερ Λιγκ 2 κατατάχθηκαν ξεχωριστά.

Για τη Σούπερ Λιγκ 1, συμπεριλάβαμε το ποσοστό πληρότητας του γηπέδου (μέση προσέλευση ÷ χωρητικότητα). Αυτό βοηθά να εξισορροπήσουμε τη διαδικτυακή δραστηριότητα με την αφοσίωση των φιλάθλων κατά τη διάρκεια των αγώνων, δίνοντας μια πιο δίκαιη εικόνα της συνολικής υποστήριξης.

Πηγές:
Πληρότητα Γηπέδου και Προσέλευση (2024/25): https://www.transfermarkt.co.uk/super-league-1/besucherzahlen/wettbewerb/GR1/saison_id/2024/plus/1 και https://www.transfermarkt.co.uk/super-league-2/besucherzahlen/wettbewerb/GRS2/plus/?saison_id=2024

Ημερομηνίες Διακοπής: 22/5/2025 – 22/8/2025 – Πηγή: https://www.slgr.gr/el/schedule

Οι παράγοντες κατατάχθηκαν χρησιμοποιώντας τη λειτουργία του Excel ως εξής:
• Συνολικές αναρτήσεις φιλάθλων – υψηλές τιμές βαθμολογούν υψηλά.
• Αναζητήσεις στο Google – υψηλές τιμές βαθμολογούν υψηλά.
• Ανάπτυξη του αριθμού των οπαδών στο Instagram – υψηλές τιμές βαθμολογούν υψηλά.
• Πληρότητα γηπέδου / ποσοστό πληρότητας (μόνο Σούπερ Λιγκ 1) – υψηλότερες τιμές βαθμολογούν υψηλά.

Όλα τα δεδομένα είναι σωστά έως τις 17.9.2025.

21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ| ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ