5 βραβεία για την Betsson στα EGR!

Reading time6 λ

Θρίαμβος του Ομίλου της Betsson στα βραβεία των εταιρειών διαδικτυακών τυχερών παιγνίων στην Σκανδιναβία

Στα EGR ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ EGR 2022, που πραγματοποιήθηκαν χθες το βράδυ (Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022) στη Μάλτα, ο Όμιλος της Betsson ήταν ο μεγάλος νικητής της βραδιάς με τουλάχιστον πέντε βραβεία: «Καλύτερο Πρόγραμμα των Affiliates», «Πάροχος Εξυπηρέτησης Πελατών», «Μάρκετινγκ Καμπάνια», «Πάροχος Αθλητικού Στοιχήματος» και «Πάροχος της Χρονιάς»

Τα βραβεία αυτά τα γιορτάζουν οι πιο επιτυχημένες και οι πιο καινοτόμες εταιρείες των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων που δραστηριοποιούνται στη σκανδιναβική περιοχή. Είναι μια γιορτή που αναγνωρίζει τους φορείς εκμετάλλευσης οι οποίοι πραγματικά ξεχωρίζουν σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Οι κριτές αξιολογούν την εμπορική επιτυχία, την πρωτοποριακή καινοτομία, τις καλύτερες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών ή μάρκετινγκ και επιβραβεύουν τις εταιρείες που είναι πραγματικά εξαιρετικές. Η διαδικασία ψηφοφορίας για την βραδιά διενεργήθηκε από την Deloitte, η οποία εξασφαλίζει την πλήρη διαφάνεια της διαδικασίας.

Το καλύτερο Affiliate πρόγραμμα της χρονιάς

Για πρώτη φορά, οι Συνεργάτες του Ομίλου της Betsson (BGA) κέρδισαν στην κατηγορία το «Καλύτερο Affiliate πρόγραμμα» στα Σκανδιναβικά Βραβεία EGR. Αυτό είναι το δεύτερο βραβείο φέτος για την BGA, καθώς νωρίτερα το 2022, κέρδισαν στην κατηγορία το «Most Compared Casino of the Year» στα βραβεία New Casino 2022.

Οι κριτές των EGR Σκανδιναβικών Βραβείων εξέτασαν τον operator affiliate team που απέδειξε καλύτερα τη χρήση των καινοτόμων και των αποτελεσματικών σχεδίων μάρκετινγκ για να οδηγήσουν τους πελάτες στους ιστότοπούς τους. Οι κριτές αναζητουν προγράμματα που έκαναν την χρήση του πλήρους φάσματος των διαθέσιμων εργαλείων μάρκετινγκ.

Οι κριτές τόνισαν για την Betsson:

▪ “Παράδειγμα εγχειριδίου ενός μεγάλου προγράμματος Affiliate”

▪ “Σίγουρα έμπειροι σε προγράμματα των Affiliate και έχουν λάβει υπόψη όλα όσα θέλουν και χρειάζονται οι συνεργάτες. Αν ήμουν συνεργάτης τους, θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί τους.”

▪ “Πολύ περιεκτική και λεπτομερής υποβολή που καλύπτει όλα τα κριτήρια με έναν λεπτομερή τρόπο.”

Διαχειριστής Εξυπηρέτησης Πελατών

Τα EGR Σκανδιναβικά Βραβεία λαμβάνουν χώρα από το 2016 και έκτοτε, υπάρχει μόνο ένας πάροχος που κερδίζει την πολυπόθητη κατηγορία «Πάροχος εξυπηρέτησης των πελατών» – και αυτός είναι πάντα ο Όμιλος της Betsson.

Η φετινή νίκη σηματοδοτεί την έβδομη συνεχόμενη χρονιά που ο Όμιλος της  Betsson είναι ο καλύτερος πάροχος που απέδειξε ότι έχει πραγματικά τον πελάτη στο επίκεντρο της επιχείρησής του.

Οι κριτές εξέτασαν επίσης τον τρόπο με τον οποίο ο πάροχος εκμετάλλευσης διαχειρίζεται τους πόρους του για να βελτιώνει συνεχώς τα πρότυπα απόδοσής του, διασφαλίζοντας ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες ολόκληρης της πελατειακής του βάσης. Εξέτασαν επίσης την εμπλοκή του προσωπικού στη στρατηγική ικανοποίησης των πελατών, το είδος της παρεχόμενης κατάρτισης και ανάπτυξης, τα εργαλεία και τη συχνότητα μέτρησης της ποιότητας, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτή η ομάδα αφήνει αντίκτυπο στη διατήρηση ( των πελατών).

Σχετικά με την Εξυπηρέτηση των Πελατών του Ομίλου της Betsson, οι κριτές είπαν:

▪ “Καταλαβαίνουν ότι το κλειδί για την εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών δεν είναι αυτό που κάνετε σωστά, είναι για το τι θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα.”

▪ “Καινοτόμα βήματα με συναρπαστική προοπτική για να αξιοποιήσει τη θέσης της, στις τρέχουσες και νέες αγορές της”.

Μάρκετινγκ Καμπάνια

Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει την εταιρεία που έχει τρέξει την πιο καινοτόμο, έξυπνη και δημιουργική εκστρατεία του μάρκετινγκ στους Σκανδιναβούς τον τελευταίο χρόνο. Οι κριτές επέλεξαν τον Όμιλο της Betsson ως νικητή με βάση την αποτελεσματική χρήση της επωνυμίας και της διαφήμισης με βάση τα συμφραζόμενα μαζί με άλλα στοιχεία, όπως τις διαφημίσεις banner, τα προγράμματα θυγατρικών, την χρήση SEO.

Κατά την βράβευση της Betsson για την εκστρατεία της για το Euro 2020 στη Σουηδία, οι κριτές εξέτασαν την καινοτομία και την πρωτοτυπία της εκστρατείας, τον τρόπο με τον οποίο η Betsson έκανε έξυπνη χρήση των διαφορετικών καναλιών, τη δημιουργικότητα της καμπάνιας.

Κατά την επιλογή της Marketing Κμπάνιας της Betsson ως νικητή, οι κριτές σχολίασαν:

▪ “Μια πραγματικά καλά εκτελεσμένη καμπάνια με εξαιρετικά αποτελέσματα. Η προσέγγιση της Betsson σε αυτή την μάρκετινγκ καμπάνια είναι πραγματικά εκπληκτική.”

▪ “Εντυπωσιάστηκα απίστευτα από την τηλεοπτική τους διαφήμιση και το πώς επικοινώνησαν με επιτυχία ότι το παιχνίδι πρόβλεψης τους είναι πραγματικά για όλους”.

▪ “Το υψηλής τεχνολογίας στούντιο VR ήταν ένας τέλειος συνδυασμός των εξειδικευμένων παρουσιαστών, των επισκεπτών, των αναλύσεων και της προβολής των δεδομένων στοιχημάτων στις σωστές στιγμές.”

▪ “Η Ισχυρή παρουσία μάρκετινγκ με τη χρήση των διαφορετικών καναλιών.”

Πάροχος Αθλητικού Στοιχήματος

Στον τομέα του ανταγωνιστικού αθλητικού στοιχήματος, αυτό το βραβείο αναγνωρίζει τον πάροχο εκμετάλλευσης που κατάφερε να διαφοροποιηθεί από τους βασικούς σκανδιναβικούς αντιπάλους του μέσω μιας εξαιρετικής προσφοράς των προϊόντων, μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ και της εντυπωσιακής παγκόσμιας εμβέλειας. Οι κριτές αναζήτησαν έναν πάροχο ο οποίος γνωρίζει σταθερή ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο και επέδειξε την επιχειρησιακή αριστεία στην περιοχή. Κατά την επιλογή του Ομίλου της Betsson ως «Καλύτερου Πάροχου Αθλητικού Στοιχήματος της Χρονιάς», οι κριτές εξέτασαν την κλίμακα και την ανάπτυξη, την καινοτομία και τη διαφοροποίηση, την ποιότητα του μάρκετινγκ εκτός της σύνδεσης και την ποιότητα του ίδιου του προϊόντος.

Σχετικά με την προσφορά αθλητικού στοιχήματος του Ομίλου της Betsson, οι κριτές είπαν:

▪ “Πάντα είναι ένας σοβαρός υποψήφιος για το βραβείο. Εξαιρετικές καταθέσεις, καλά νούμερα, ένα φαβορί.”

▪ “Πολύ καλή η υποβολή που αντιμετωπίζει όλα τα κριτήρια και καλά νούμερα για να υποστηρίξει την υποβολή τους. Η Betsson αποδεικνύει και πάλι γιατί είναι ένα τέτοιο φρούριο στα αθλητικά στοιχήματα, παρά τις μεγάλες προκλήσεις καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους. Κατάφεραν να κάνουν 9 βελτιώσεις των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της ροής πλήρους οθόνης σε κινητές συσκευές και τα προηγμένα λόμπι αθλημάτων / πρωταθλημάτων.”

▪ “Η Betsson δίδαξε στους ανταγωνιστές της ένα μεγάλο μάθημα με τις εξαιρετικές δραστηριότητες του μάρκετινγκ. Το ποσοστό της μετατροπής μεταξύ των πωλήσεων του προϊόντος τους resultattipset.se είναι συγκλονιστικό. Επίσης, η μοναδική προσέγγιση σχετικά με το εκατομμύριο της Nordicbet θα δει πολλούς μιμητές τα επόμενα χρόνια.”

Ο πάροχος της Χρονιάς

Το μεγάλο βραβείο της βραδιάς ήταν ο Πάροχος της Χρονιάς – ένα βραβείο που αναγνωρίζει τον πάροχο εκμετάλλευσης που έχει θέσει τα πρότυπα για να ακολουθήσουν και άλλοι στην περιοχή των Σκανδιναβών τον τελευταίο χρόνο. Οι κριτές αναζήτησαν μια εταιρεία που έχει λειτουργήσει ως κινητήρια δύναμη για την καινοτομία στην περιοχή σε όλους τους τομείς της επιχείρησης και ο νικητής πάροχος εκμετάλλευσης έπρεπε να επιδείξει μια κορυφαία πρόταση στην αγορά. Οι κριτές αναζήτησαν επίσης μια εταιρεία που έχει σαφώς διαφοροποιηθεί από το πακέτο του κυνηγιού στον τομέα της, μέσω ενός μείγματος της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της ισχυρής απόδοσης προϊόντων σε μία ή περισσότερες από τις βασικές κάθετες.

Όταν αποφάσισαν ότι ο Όμιλος της Betsson αξίζει τον πολυπόθητο τίτλο «Πάροχος της Χρονιάς», οι κριτές σχολίασαν:

▪ “Η Betsson ξεχωρίζει πραγματικά σε όλα τα βασικά κριτήρια για αυτή την κατηγορία, ειδικά με την ανάπτυξη και την εμπορική επιτυχία τους στη Σκανδιναβική περιοχή. Ένας άξιος πάροχος της χρονιάς!”

▪ “Γίγαντας στον κλάδο και με το λειτουργικό υψηλό επίπεδο και την καινοτομία και την διαφοροποίηση όσον αφορά το μάρκετινγκ και την προσφορά παρουσίας, η Betsson είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον κόσμο του online καζίνο. Πάντα να προκαλούν και να βελτιώνουν το status quo με τους χρήστες τους στην καρδιά και το μυαλό τους. Πάντα πρώτοι στα κινητά! Πάντα δοκιμάζοντας τις νέες προσεγγίσεις (π.χ. με το Jalla Casino με την πρώτη προσέγγιση στα social) βελτιώνοντας σταθερά όλους τους βασικούς πυλώνες με γρήγορους ρυθμούς.»