Σάρωσε τους χρόνους ο Kalle Rovanpera

O 21χρονος Kalle Rovanpera, ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην πρώτη θέση.

Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) ήταν αυτός που… έπαιξε και κέρδισε! Ο νεαρός Φινλανδός ήταν άπιαστος και, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές διαδρομές, πιστοποίησε πως μόνο τυχαία δε βρίσκεται σε θέση… νίκης.

Η έως τώρα επίδοσή του αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως πίσω του ακολουθούν δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές! Ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) και ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC). Ο Εσθονός σε κανένα διάστημα της ημέρας δεν είχε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ώστε να πιέσει τον Rovanpera. Μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας βρήκε το χαμόγελό του, καταφέρνοντας να αυξήσει τη διαφορά του από τον Ogier στα 9,4 δευτερόλεπτα. Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δε δικαιώθηκε από τις επιλογές των ελαστικών του, ενώ σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να ρισκάρει, καθώς ακόμα και τρίτη θέση είναι αρκετή για να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την κατάκτηση του όγδοου τίτλου του.

Οι ειδικές διαδρομές της 3ης μέρας

Ο Kalle Rovanpera σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Ott Tanak σε 9,3 δευτερόλεπτα. Ο Sebastian Ogier έχασε κάποιο χρόνο και παραμένει τρίτος, 16,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

69      KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Σίγουρα τα ελαστικά μας δεν ήταν τα ενδεδειγμένα, ιδιαίτερα από το μέσο της ειδικής. Στην αρχή ήμουν μπερδεμένος. Προσπάθησα να πιέσω, ο χρόνος είναι καλός, όλα ωραία».

8        OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Δυσκολεύτηκα πολύ. Μου προκαλεί έκπληξη ο καλός μου χρόνος».

Ειδική διαδρομή: 7 (Παύλιανη 1)
Μήκος: 24,25 χλμ.
Καιρός: 11°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Mαλακό και νωπό χώμα, σημεία με λάσπες

Ο Κalle Rovanpera πήρε μία ακόμα ειδική, αυξάνοντας τη διαφορά του στη γενική κατάταξη στα 16,8 δευτερόλεπτα από τον Ott Tanak. Ο Sebastien Ogier παραμένει τρίτος, 30,6 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Ο Adrien Fourmaux είχε επαφή με μπαριέρα, χάνοντας χρόνο μέσα στην ειδική.

69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Ήταν καλή επιλογή ελαστικών, χάρη στον μηχανικό μου. Με τα σκληρά ελαστικά εμπρός, ήταν δύσκολα στα λασπωμένα σημεία, αλλά στα υπόλοιπα πίεσα και προσπάθησα να κερδίσω χρόνο».

8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Ήταν δύσκολα. Στο δεύτερο κομμάτι η πρόσφυση μειώθηκε τόσο πολύ, που νόμιζα πως είχα κλατάρισμα».

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Δύσκολη ειδική, δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση. Δεν μπορείς να ξέρεις αν η επιλογή ελαστικών είναι σωστή».

Ειδική διαδρομή: 8 (Γραβιά)
Μήκος: 24,81 χλμ.
Καιρός: 19°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Mαλακό και νωπό χώμα, σημεία με λάσπες

Ο Κalle Rovanpera πέτυχε τον τρίτο συνεχόμενο κορυφαίο χρόνο, με αποτέλεσμα να αυξήσει τη διαφορά από τον Οtt Tanak στα 21,4 δευτερόλεπτα. Ο Sebastien Ogier έχασε κι άλλο έδαφος, κάτι που σημαίνει πως απομακρύνθηκε κι άλλο από την κορυφή (36,8 δευτερόλεπτα). Επίσης, ο Gus Greensmith έχασε λίγο χρόνο εξαιτίας ενός τετ-α-κε.

69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Είχαμε μια στιγμή, ήμασταν τυχεροί που τη γλιτώσαμε. Οι σημειώσεις ήταν αισιόδοξες στο συγκεκριμένο σημείο και ίσως πιέζαμε λίγο παραπάνω απ’ ό,τι έπρεπε».

8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Ήταν καλά, ωραία ειδική».

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Είμαστε γρήγοροι, αλλά οι δύο πίσω μας είναι ταχύτεροι. Κάνουμε τη δουλειά μας, μένουμε συγκεντρωμένοι στο Πρωτάθλημα».

Ειδική διαδρομή: 9 (Βωξίτες)
Μήκος: 22,97 χλμ.
Καιρός: 24°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Χώμα

Ο Kalle Rovanpera κέρδισε μία ακόμα ειδική και έχει αποκτήσει πλέον διαφορά 39,7 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Ott Tanak. O Sebastien Ogier σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην ειδική και βρίσκεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Εσθονό. Η ΕΔ 10 διακόπηκε μετά τη διέλευση των αυτοκινήτων WRC για λόγους ασφαλείας (εσφαλμένες θέσεις θεατών).

69        KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Νιώθω καλά. Στην αρχή δεν είχα ρυθμό, μετά τον βρήκα, προσπάθησα να το ευχαριστηθώ, αλλά και να προφυλάξω το αυτοκίνητο. Η επιλογή ελαστικών ήταν καλή, πρέπει να ακολουθείς το προαίσθημά σου».

1          SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Πονηρή ειδική, άλλαξε σε σχέση με τις δοκιμές, είμαι διστακτικός. Μέχρι στιγμής όλα καλά, ακολουθούμε το πλάνο μας, δεν παίρνουμε ρίσκο».

 8          OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Δεν έγινε κάτι, όλα καλά».

Ειδική διαδρομή: 10 (Ελευθεροχώρι 1)
Μήκος: 18,14 χλμ.
Καιρός: 23°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα, νωπό στο δεύτερο κομμάτι, σημεία με λάσπη.

Έπειτα από τέσσερις κερδισμένες ειδικές για τον Kalle Rovanpera, ο Sebastien Ogier απάντησε σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στη ΕΔ 11. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής μείωσε τη διαφορά του από τον Ott Tanak στα 2,5 δευτερόλεπτα. Ο Rovanpera παραμένει επικεφαλής.

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Καλή ειδική, την απόλαυσα περισσότερο, είχε στεγνώσει. Πιστεύω η επιλογή σκληρής γόμας ήταν σωστή, ας δούμε όμως και αυτούς που ακολουθούν».

69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Δεν είμαι ευχαριστημένος. Ήταν δύσκολο με δύο ρεζέρβες, ήταν πιο δύσκολα απ’ ό,τι περίμενα».

8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Κάναμε καλή επιλογή ελαστικών. Ίσως κινηθήκαμε σε κάποια σημεία στο όριο».

Ειδική διαδρομή: 11 (Παύλιανη 2)
Μήκος: 24,25 χλμ.
Καιρός: 19°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα

Ο Ott Tanak βρήκε τις κατάλληλες ρυθμίσεις που τον βοήθησαν με την αυτοπεποίθηση στην οδήγηση του Hyundai i20 WRC. Με την πρώτη του κερδισμένη ειδική για την ημέρα επεκτείνει τη διαφορά του από τον Sebastien Ogier στα 10,4 δευτερόλεπτα. Ο Kalle Rovanpera βρίσκεται ακόμη στην κορυφή του ράλλυ στο τέλος της τρίτης μέρας, με διαφορά 30,8 δευτερόλεπτα από τον Tanak.

 8          OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA
«Έχουμε αυτοπεποίθηση, καλύτερη πρόσφυση, κάναμε κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις και τη σωστή επιλογή ελαστικών».

1          SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Το δεύτερο πέρασμα πήγε καλά για εμάς, είχα καλό ρυθμό. Ακολουθούμε το πλάνο. Μέχρι στιγμής όλα καλά».

 69        KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Κάναμε λάθος ρυθμίσεις το απόγευμα, για να προστατέψουμε το αυτοκίνητο, αλλά χάσαμε πολύ σε πρόσφυση. Πίεσα αρκετά, αλλά δεν ήταν εύκολο. Τουλάχιστον τελείωσε η μέρα, θα δούμε πώς θα πάει αύριο».

Ειδική διαδρομή: 12 (Ελευθεροχώρι 2)
Μήκος: 18,14 χλμ.
Καιρός: 23°C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα, σημεία με λάσπες

Η αυριανή, καταληκτική μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να περιλαμβάνει μόλις 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά εμπεριέχεται αρκετή ιστορία (Ταρζάν) και μία ειδική διαδρομή 33 χιλιομέτρων που μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες.

Η αγωνία παραμένει στο κόκκινο!