To EKO Ράλλυ Ακρόπολις βγάζει νικητή

Reading time2 λ

Μεγάλη γκάμα ειδικών στοιχημάτων στην τελευταία ημέρα του θρυλικού αγώνα ράλλυ του WRC

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπαίνει στην 4η και τελευταία μέρα του και μας περιμένει ένα γκραν φινάλε! Το πρόγραμμα μεταφέρει τη δράση στα δυτικά της Λαμίας και στη θρυλική ειδική διαδρομή του «Ταρζάν». Μια… πίστα πολύ ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων με μια γρήγορη κατάβαση και ανάμεικτη επιφάνεια χώματος και λιθόστρωτου. Απαιτεί από τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα το μάξιμουμ της απόδοσής τους για σχεδόν 23,5 χιλιόμετρα. Έπειτα, ακολουθεί η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή όλου του ράλλυ, στον Πύργο (33,2 χλμ.). Διεξάγεται και η Wolf Power Stage, μια ξεχωριστή ειδική διαδρομή πάλι στον «Ταρζάν», αλλά μειωμένη σχεδόν κατά 50%. Ο οδηγός που θα τερματίσει πρώτος θα κερδίσει έξτρα πόντους για τον ίδιο και την ομάδα του. Το θέαμα είναι εξασφαλισμένο. Με τη Betsson υπερήφανο χορηγό και Επίσημο Στοιχηματικό Συνεργάτη της διοργάνωσης, στην πλατφόρμα της θα βρείτε πληθώρα ειδικών στοιχήματων για το θρυλικό αγώνα του WRC, καθώς και εντυπωσιακές επιλογές στο live.

Τις προηγούμενες ημέρες έλαμψαν οι οδηγοί της Toyota Gazoo Racing WRT. Ο Κάλε Ροβάνπερα, ο 20χρονος οδηγός «φαινόμενο» από τη Φινλανδία εντυπωσίασε τις προηγούμενες ημέρες και δη το Σάββατο. Σε κάποιο σημείο έφτασε να έχει προβάδισμα 40 δευτερολέπτων. Μπαίνει στις σημερινές ειδικές διαδρομές έχοντας τον πρώτο λόγο για να πάρει τη νίκη. Αν τα καταφέρει θα είναι η δεύτερη της καριέρας του στο WRC. Η εμπειρία του Σεμπαστιάν Οζιέ «μέτρησε» σε διάφορα δύσκολα σημεία τόσο στην αρχή όσο και στην συνέχεια του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Γάλλος βλέπει πως το 8ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα… πλησιάζει. Το Toyota Yaris WRC διέλυσε κάθε αμφιβολία που μπορεί να υπήρχε γύρω από την απόδοσή του σ’ ένα τόσο δύσκολο αγώνα. Σήμερα, όμως, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του αγώνα είναι αν η Hyunda Shell Mobis WRT, μπορεί ν’ αντιδράσει. Αν μη τι άλλο, ο Οτ Τάνακ παρουσιάζεται ιδιαίτερα μαχητικός και βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ κι ο Ντάνι Σόρντο είναι αρκετά ανταγωνιστικός, σε αντίθεση με τον Τιερί Νεβίλ, ο οποίος τις προηγούμενες ημέρες προσπαθούσε να ξεπεράσει μηχανικά προβλήματα.